" Dan di antara tanda-tanda yang membuktikan kekuasaanNya dan rahmatNya, bahawa Ia menciptakan untuk kamu (wahai kaum lelaki), isteri-isteri dari jenis kamu sendiri, supaya kamu bersenang hati dan hidup mesra dengannya, dan dijadikanNya di antara kamu (suami isteri) perasaan kasih sayang dan belas kasihan. Sesungguhnya yang demikian itu mengandungi keterangan-keterangan (yang menimbulkan kesedaran) bagi orang-orang yang berfikir. " (Surah Ar-Rum : 21)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Friendship tickers
Daisypath Friendship tickers

Tuesday, July 20, 2010

tetbe jd PA

selesai sudah walimah kazen aku...sejak dr bulan 5 lg bertungkus lumus membuat persiapan majlis...cari kain 54 meter utk para ibu & anak2 dara...cari kain baju melayu utk para bapa...cari tshirt tuk adik2 sepupu...tema ney MAROON...di ambil sempena nama cik serigala maroon...heheh... kelakar btol..itu alasan yg mereka bg bile aku tanye np pilih kaler maroon... whatever it is, alhamdulillah sume berjalan lancar...evena aku x pandai sgt (yela, aku x penah kawen kan...mana la nk tau), tp disebabkan aku minat & ade pengalaman sket2 menguruskan wedding, so, aku gune la kepakaran yg ade...hahaha

start dr ari sabtu, 10 julai, si pengantin lelaki dh menggelarkan aku as His PA..wah, tetbe jek..aku pn layan je la...

acara sabtu:
1. gerak ke pandan indah sama2...aku teman die drive...
2. malam nye plak gerak ke sg buluh, amek cincin yg tertinggal...
3. otw balik pandan indah, meronta2 si pengantin lelaki nk mkn McFlurry Oreo..aku la tlg belikan...tp gune duit die la..hahaha
4. smpai je umah, lapar tahap gaban...teman die makan megi...
5. dh dekat jam 2 pg, die xleh tdo..takut kata nye...mule2 aku tgok bola jerman vs uruguay sorg2 tp bile denga jek manusia2 kat kedai bawah tu bersorak GOLLLL, trus die bangun, tgok bola sesama aku...mase ni die masih lg takut2...takut nk nikah..hahhaa

acara ahad:
1. bangun jam 6.30 pg
2. hari ini dlm sejarah, si pengantin lelaki senang dikejut bangun tdo...upe2 nye die x tdo sepanjang malam...hahaha
3. gerak ke sg buluh bersama2 pengapit..MAN...comey org nye...
4. 2x akad nikah sbb 1st akad cm laju sgt...pak imam x bape nk denga dgn jelas
5. jam 12.30 tgh ari, berarak ke dewan...

mari kite lihat gambar..heheh


sy PA yg hebat..hahaha


alhamdulillah...sah


walimah di sg buluh...


walimah di bentong






kedua-dua nye dh selamat...sorg dh jd isteri & ibu...sorg lg dh jd suami...aku jek yg belum...x kawen kut...hahaha

No comments: