" Dan di antara tanda-tanda yang membuktikan kekuasaanNya dan rahmatNya, bahawa Ia menciptakan untuk kamu (wahai kaum lelaki), isteri-isteri dari jenis kamu sendiri, supaya kamu bersenang hati dan hidup mesra dengannya, dan dijadikanNya di antara kamu (suami isteri) perasaan kasih sayang dan belas kasihan. Sesungguhnya yang demikian itu mengandungi keterangan-keterangan (yang menimbulkan kesedaran) bagi orang-orang yang berfikir. " (Surah Ar-Rum : 21)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Friendship tickers
Daisypath Friendship tickers

Tuesday, January 5, 2010

HEPI DPT JUMPE KAWAN2...





ni mse celebrate besday tqah...belated besday actually...

alkesah nye begini,mule2 kitowg sume g wedding madie..dlm kul 2 lbh gitu, kitowg pun blk...then, aku gase cm x puas ag jupe dowg ni. aku pn tanye la inna..die free ke x ptg tuh. die kata nk g kenduri kawen blkg umah jap..ptg myb free. then, aku psn kt die, bgtau la bile free. pe kata kite celebrate besday tqah. inna orait jek, then die tanye tqah nk kua ke? sbb tqah yg kena amek aku. adeh la inna ni, cm ne nk wt surprise kalo gitu. then, pujuk punye pujuk akhir nye inna bejaya mendapat kan kete ummi die. em, dgn uteh lak, die setuju je dgn cadangan aku. tp die xde kete nk kua. em, psl tqah ni yg ssh sket. aku mencari idea cm ne nk paksa tqah kua. then, aku anta msg kt die...smpai skrg aku hengat lg

"tqah! disebabkan pertemuan kite td cm kejap jek, aku cadangkan kite lepak kt kfc ptg ni, lg pun aku lapar gile ni, arap ko setuju..."

then, tqah bls: "dak lain ok ke? aku mls nk msg ni"

"ok, 2gu persetujuan ko jek"

"owh, ade sape2 yg aku nk kena amek x, selain ko & uteh?"

then, aku msg izyan, tp izyan xnak g...

aku btau uteh, nt tqah dtg amek die. yg aku lak nek kete dgn inna, g beli kek kt deli choice. sgt best kek tuh. after beli kek, terserempak dgn uteh di kaunter KFC. nsb tqah kt atas, kalo x, kantoi nmpak kek. hehehehe...after aku & inna order, aku pn kua kn kek tqah tuh. letak dlm dulang inna & wt xtau letak dpn tqah...tqah dgn muke x malu nye tanye,,,,,

"eh, kek sape ni?"

"kek kau la tqah...ssh pyh aku bg stmt lapa gle kt ko, kalo x, mst ko xnak kua kan?"

"hehe, tau xpe..."

uteh pn pe lg, siap suh tqah posing dgn kek 25th die tuh. sguh bangga tqah berposing. haha..lilin ade, tbe2 lighter lak xde. nsb uteh knal seseorg kt KFC tu, dgn selambe nye uteh g pinjam lighter. dpt la tqah meniup lilin kek ari jd nye...hukhuk...mcm2 agenda yg kami buat utk kena kn tqah, berposing dgn kek...

No comments: