" Dan di antara tanda-tanda yang membuktikan kekuasaanNya dan rahmatNya, bahawa Ia menciptakan untuk kamu (wahai kaum lelaki), isteri-isteri dari jenis kamu sendiri, supaya kamu bersenang hati dan hidup mesra dengannya, dan dijadikanNya di antara kamu (suami isteri) perasaan kasih sayang dan belas kasihan. Sesungguhnya yang demikian itu mengandungi keterangan-keterangan (yang menimbulkan kesedaran) bagi orang-orang yang berfikir. " (Surah Ar-Rum : 21)

Daisypath - Anniversary

Thursday, August 1, 2013

Sudah tahun ke dua

Ehem. Ehem.

Waahhhh ari ni dah masuk bulan Ogos.
Kejap je kan.
Bila kira-kira balik 9 bulan dah kawin.
Ni kalo bunting pelamin ari tu, mesti sekarang dah nak terberanak dah.
Muahahahahaha
Lekkk luuuuuu.
Banyak masa lagi.
Itu semua kerja tuhan. Kerja Allah.
Tak semestinya kawin je terus mengandung & cukup 9 bulan je beranak.
Itu brrgantung pada pasangan juga.
Kalo dah masing2 setuju untuk merancang, siapa kau sebuk2 nak tanya aku dah berisi ke blum????
Hahahahaahahahaha (gelak jahat dalam hati)
Banyak perkara lagi yg perlu belajar dalam mengenali pasangan selepas berkahwin selaim dari buat anak yea uolls B-)

Ok berbalik pada tajuk, point nya adalah;
Semalam 31 Julai, maka genap lah 2 tahun kenal suami ku.
Alkisah nya sebelum sahur pagi tadi baru teringat.
Pastu sengaja la cakap dengan husband
"eh, ari ni 1 ogos dah?"
"hurmmm 2 tahun"
Beliau jawab.
Waaahhh beliau ingat siottttt. Gua ingat kan dia tak ingat. Kahkahkah dalam hati.

Pastu gatal tekak nak tanya,
"takde hadiah ke?"
"aaarrgghhh takde"
Amboiiiii lajuw jew cakap tak dew.

*laki aku memang tak la kalo bab2 hadiah ni. Setakat ni hadiah hantaran kawin je yg pernah dapat*

Syukur laaahhhhh farah!!!!

Alaaaaa xpe. Ujung bulan ni kan nak honeymoon lagiiii.
Anggap saje itu hadiah yea farah raihana

Moga hubungan ini diberkati & dirahmati Allah SWT.
Aaamiiinnnnn

2 comments:

~misshuny~ said...

hehe..jeles ngan korang..slalu g honeymoon..hani xsmpt pegi pown..hihi

Reena Kamarudin said...

hahaha diwant memang simple. semoga ko dan suami kekal bahagia sehingga ke akhir hayat ya.