" Dan di antara tanda-tanda yang membuktikan kekuasaanNya dan rahmatNya, bahawa Ia menciptakan untuk kamu (wahai kaum lelaki), isteri-isteri dari jenis kamu sendiri, supaya kamu bersenang hati dan hidup mesra dengannya, dan dijadikanNya di antara kamu (suami isteri) perasaan kasih sayang dan belas kasihan. Sesungguhnya yang demikian itu mengandungi keterangan-keterangan (yang menimbulkan kesedaran) bagi orang-orang yang berfikir. " (Surah Ar-Rum : 21)

Daisypath - Anniversary

Tuesday, May 24, 2011

Lemas di Sg. Benus


ehem ... ehem ...
ni nak tayang sikit gambar2 Operasi Mencari Mangsa Lemas
Lokasi: Sungai Benus, Bentong, Pahang ...
operasi ni 10 hari, sampai jumpe la mangsa yg lemas tu ...
mangsa adalah lelaki, berumur 25 tahun, pekerja kilang Rubberflex ...



korang nmpak x ade anjing pengesan dlm bot tu ... hehe


ha, ni unit pengesan Jabatan Bomba & Penyelamat
SEDIA MENYELAMAT 999


abg2 scuba ada kat tepi2 pokok tu ...
nampak x? hehe


luas jugak sungai ni ...

tengok apa tu bang?


moga mangsa selamat dijumpai ...

No comments: