" Dan di antara tanda-tanda yang membuktikan kekuasaanNya dan rahmatNya, bahawa Ia menciptakan untuk kamu (wahai kaum lelaki), isteri-isteri dari jenis kamu sendiri, supaya kamu bersenang hati dan hidup mesra dengannya, dan dijadikanNya di antara kamu (suami isteri) perasaan kasih sayang dan belas kasihan. Sesungguhnya yang demikian itu mengandungi keterangan-keterangan (yang menimbulkan kesedaran) bagi orang-orang yang berfikir. " (Surah Ar-Rum : 21)

Daisypath - Anniversary

Thursday, July 18, 2013

Ramadhan yang ke 8 hari

ehem ... ehem ...

alhamdulillah. hari ni 9 Ramadhan.
moga kita sentiasa istiqomah dalam ibadat seharian kita di bulan mulia ini.

jam dah 7.30 pagi
duk terpikir la nak masak apa berbuka nanti
agak-agak apa yang teringin di hati
masak saja ape yang ada dalam peti

*sempat lagi pantun kau* ahahahahahaha

adalah semalam bff ku Reena datang berbuka puasa di rumah
memang dirancang sebelum puasa lagi
nak datang berbuka puasa + lama tidak ketemu (wah ketemu giteww)
akhirnya semalam termakbul juga
terima kasih kerna sudi datang
melawat & menziarah kami suami isteri
hewhewhew

baru aku perasan gambar ko di rumah aku xde. cam ne la bleh lupa snap? memasing eksaited sbb lama x jumpa kot. tu yg lupa

masak ala kadar je.
nasi putih
daging masak kicap
ikan bakar
sotong bakar
ulam bendi
air mata kucing & abc rock
kuih akok

maka, makan la kami berEMPAT orang
heeeeeeee

dah siap berbuka, solat maghrib, lepak2 tgok tv, siap ber-shopping dengan Raihalism_Wardrobe (tq shopping uolls) kitorang lepak amik angin luar plak
x jauh. bukit ampang tu jek.
sambil layan view + angin sejuk
syahduuuuu je rasa
lepak bertiga dengan kawan sekerja reena, bernama dhiya.
bila kami bertiga, terasa macam dhiya tu atiqoh plak
ye la selalu nya memang kami bertiga dengan si atiqoh tu


sahabat selama nya


aku haplod sekeping tu jek sbb aku tau nt ko mesti haplod bebanyak kat blog kau
ok bai. jap lagi update entry resepi






No comments: