" Dan di antara tanda-tanda yang membuktikan kekuasaanNya dan rahmatNya, bahawa Ia menciptakan untuk kamu (wahai kaum lelaki), isteri-isteri dari jenis kamu sendiri, supaya kamu bersenang hati dan hidup mesra dengannya, dan dijadikanNya di antara kamu (suami isteri) perasaan kasih sayang dan belas kasihan. Sesungguhnya yang demikian itu mengandungi keterangan-keterangan (yang menimbulkan kesedaran) bagi orang-orang yang berfikir. " (Surah Ar-Rum : 21)

Daisypath - Anniversary

Tuesday, February 22, 2011

~ bakal suami ku ~

assalamualaikum pembuka bicara .... (chewah, mcm nk berpantun ... ahaks)

korang sume sehat ke??? arap2 sehat la yeak...moga anda semua sentiasa di bawah lindungan Allah S.W.T ... amiinnnn....

ok, kali ni nk update pasal ............. bakal suami ku ... wah, gempak gile... (gempak la sangatttt) ;p

mesti sume igt aku nk kawen, kan, kan, kan??? xde la... ni just nk update sbb smlm ibu (mak angkat) dh mule berkata2 ... tahun ni along kena kawen, umo 26 dah ... (ibu terkejut umo aku 26 thn ni...huhu)

~ ala, bu... bkn xnak kawen..tp xde org yg nak... kalau ikut kan, thn lepas lg dh bersedia nk kawen...
ah, along tu yg memilih sgt... -ibu kata
~ mana ade bu... along biasa2 jek... tgok alg... hp pun senyap... nmpak sgt la mmg xde yg istimewa nye ...

kesimpulan: korang pikir la sendiri .... ahahah


No comments: