" Dan di antara tanda-tanda yang membuktikan kekuasaanNya dan rahmatNya, bahawa Ia menciptakan untuk kamu (wahai kaum lelaki), isteri-isteri dari jenis kamu sendiri, supaya kamu bersenang hati dan hidup mesra dengannya, dan dijadikanNya di antara kamu (suami isteri) perasaan kasih sayang dan belas kasihan. Sesungguhnya yang demikian itu mengandungi keterangan-keterangan (yang menimbulkan kesedaran) bagi orang-orang yang berfikir. " (Surah Ar-Rum : 21)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Friendship tickers
Daisypath Friendship tickers

Monday, February 14, 2011

Dadali .......

ok, tajuk post kali ni dadali... pelik btol nama org ni..dadali...dadamu xde ke? ahahah
ok, tajuk lagu ni, di saat aku mencintai mu...sgt best aku rasa..dh jadi fevret aku dh ni...selain lagu pujaan hati-kangen band...
melodi lagu ni sgt best... syahduuuuuuuu abes... huhu
korang layan ah dulu lagu ni....
kalau suke, angkat tangan hokay!!!
ni aku sertakan lirik lagu die...baru la korang bley hayati betol2..huhu

mengapa kau pergi, mengapa kau pergi
di saat aku mulai mencintaimu
berharap engkau jadi kekasih hatiku
malah kau pergi jauh dari hidupku

menyendiri lagi, menyendiri lagi
di saat kau tinggalkan diriku pergi
tak pernah ada yang menghiasi hariku
di saat aku terbangun dari tidurku

aku inginkan dirimu datang dan temui aku
kan ku katakan padamu aku sangat mencintai dirimu
aku inginkan dirimu datang dan temui aku
kan ku katakan padamu aku sangat mencinta

semoga engkau kan mengerti tentang perasaan ini
maaf ku telah terbuai akan indahnya cinta (indahnya cinta)
maaf sungguh ku tak bisa (tak bisa) untuk kembali padamu
maaf ku telah terbuai akan indahnya cinta

aku inginkan dirimu datang dan temui aku
kan ku katakan padamu aku sangat mencinta




~~~ aku ingin kan diri mu ... datang dan temui aku ~~~

No comments: