" Dan di antara tanda-tanda yang membuktikan kekuasaanNya dan rahmatNya, bahawa Ia menciptakan untuk kamu (wahai kaum lelaki), isteri-isteri dari jenis kamu sendiri, supaya kamu bersenang hati dan hidup mesra dengannya, dan dijadikanNya di antara kamu (suami isteri) perasaan kasih sayang dan belas kasihan. Sesungguhnya yang demikian itu mengandungi keterangan-keterangan (yang menimbulkan kesedaran) bagi orang-orang yang berfikir. " (Surah Ar-Rum : 21)

Daisypath - Anniversary

Wednesday, June 20, 2012

Official Photographer Pilihan

ehem ... ehem ...

pemilihan jurugambar adalah sangat penting dalam sesebuah perkahwinan ..
berikut adalah antara yang menjadi pilihan cik rai ...
akan tetapi semua nya dah full booking ...
semua nak kahwin 10.11.12 agak nya ..
tarikh tu memang full ...
akan tetapi, yang full 10.11.12 tu, 11.11.12 mereka belum full ...

akan tetapi lagi ...........
tak kan nak hire photog untuk 1 event saja?
sebab majlis Raikan Detik Indah ni 2 hari ...
kang ada gambar sanding je, gambar nikah tak de hahahahahahahaha

ok, jom tengok calon-calon nya






naise sangattttttt

Danialhaikal adalah photog pilihan utama cik rai :)





sangat suka ini 

chantek sangatttt



naise ...



editing power!
menariksss







dah tengok?
chantek sangat kan?





last but not least 
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*paling suka & sayang*
hahahahahahahahahaha









nak tengok lebih banyak lagi?
KLIK SINI aje laaaaaa :D



cik rai belum ada OP
aarrggghhhhh
hahhahahahhaha




1 comment:

anakpakshaikh said...

kena cepat cari OP tu..... cepat booking, boleh fikir yang lain plak kan