" Dan di antara tanda-tanda yang membuktikan kekuasaanNya dan rahmatNya, bahawa Ia menciptakan untuk kamu (wahai kaum lelaki), isteri-isteri dari jenis kamu sendiri, supaya kamu bersenang hati dan hidup mesra dengannya, dan dijadikanNya di antara kamu (suami isteri) perasaan kasih sayang dan belas kasihan. Sesungguhnya yang demikian itu mengandungi keterangan-keterangan (yang menimbulkan kesedaran) bagi orang-orang yang berfikir. " (Surah Ar-Rum : 21)

Daisypath - Anniversary

Monday, March 18, 2013

8th Review: The Wedding Cakes

ehem ... ehem ...

dah lama tak buat review wedding. 
rasa malas nak hupdate makin menular.
kebanyakkan semua ex-bride macam tu kot
huhuhu

"hang dah kawin nanti baru hang tau"

LOL

ok, next review is Wedding Cakes

Raikan Detik Indah Raihana & Ridhuan
11-11-12
kek tiga tingkat jek
tema: biru putih
kek ini di sponsor oleh kakak angkat
tq Kak Hajra, owner Restoran Hajra, Bentong.
kalau datang ke Bentong, jangan lupa singgah Restoran Hajra.
the best rojak & murtabak in Bentong
Superb murtabak! 
*pebret suami saya*
hikhikhik


Kek tiga tingkat.
buttercream cake


dan untuk Detik Indah Ridhuan & Raihana
13-1-13
3D Canon Wedding Cake

semua orang tahu, suami ku photographer.
harus lah ada kelainan dalam wedding kan?
hihihihi


Canon 5D Mark II + 135mm f2 + 50mm f1.4 lense

Choc Moist Cake

kek ini di sponsor oleh pengantin lelaki
hihihihi

para jemputan sangat terpegun & penuh kepujian terhadap kek ini.
semua kata chantek.
and yeah! memang chantek & sedap sangat.
sampai sayang nak makan.
semua pakat tengok je 
hahahahhahaha

credit to MELTING BITES


Ridhuan & Raihana potong kek





ok, siap 1 lg review.
next review plisss

1 comment:

♥ irish ♥~ said...

Nmpk ketara pp farah. Dah makin chubby... pregnant eh?