" Dan di antara tanda-tanda yang membuktikan kekuasaanNya dan rahmatNya, bahawa Ia menciptakan untuk kamu (wahai kaum lelaki), isteri-isteri dari jenis kamu sendiri, supaya kamu bersenang hati dan hidup mesra dengannya, dan dijadikanNya di antara kamu (suami isteri) perasaan kasih sayang dan belas kasihan. Sesungguhnya yang demikian itu mengandungi keterangan-keterangan (yang menimbulkan kesedaran) bagi orang-orang yang berfikir. " (Surah Ar-Rum : 21)

Daisypath - Anniversary

Wednesday, February 1, 2012

1.2.12

ehem ... ehem ...

1st entry in February ...
hari ni 1.2.12
makna nya ...
sudah 31 hari berlalu as tunangan orang ...
wahhh gitooooo ...

jum review balik 1.1.12
2 keping gambar jek ni ...


ada 3 barang yg sama ...
5 barang yg sama ...
konon nya 3 berbalas 5 laaaa ...
tapi yg 3 tu bukan dari pihak lelaki ...
pihak lelaki bg 5 barang ..

sebenarnya ini bukan hantaran bertunang ...
ini sebagai hadiah sebab datang merisik, meminang & bertunang terus ...
bak kata FMIL, x sedap plak datang meminang tangan kosong je ...
maka nya, ada la ..

Sirih Junjung
buah-buahan (FMIL sponsor)
kek (1st SIL sponsor)
coklat (2nd SIL sponsor)
sepasang baju kurung pahang (FMIL sponsor)

dan semua hantaran ni digubah oleh adik beliau, my 3rd SIL ...
see, cik rai ada 3 org ipar ...
2 kakak, 1 adik :)
semuanya perempuan :p

cik rai hanya balas dengan
buah-buahan tempatan (bakul tu FMIL guna letak buah jugak)
puding (FMIL nk pulang pinggan, tp cik rai kata x payah, amik je)
kuih akok (bakul tu FMIL simpan jugak .. siap berplastik lg)


nak tengok gambar kami semua?
ni ada kat bawah ni
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
alhamdulillah ...
semua nya sangat ramah ...
so bila dah ramah ni, xde la segan silu nak bersembang ke hape ..

mak cik rai ada jugak tanya ..
"canne duk umah bakal mertua?"

"OK" cik rai jawab ...

ko memang laaa ... pandai layan orang tua ..

hoyeah! dats the way i am ...
and that's the spirit ...


~~~~~~sekian~~~~~~



No comments: