" Dan di antara tanda-tanda yang membuktikan kekuasaanNya dan rahmatNya, bahawa Ia menciptakan untuk kamu (wahai kaum lelaki), isteri-isteri dari jenis kamu sendiri, supaya kamu bersenang hati dan hidup mesra dengannya, dan dijadikanNya di antara kamu (suami isteri) perasaan kasih sayang dan belas kasihan. Sesungguhnya yang demikian itu mengandungi keterangan-keterangan (yang menimbulkan kesedaran) bagi orang-orang yang berfikir. " (Surah Ar-Rum : 21)

Daisypath - Anniversary

Tuesday, April 17, 2012

3 Idiots = Nanban

ehem ... ehem ...
baru jek abih tgok movie tamil tajuk Nanban ...
FYI, movie sebijik jaaln cerita nya dengan movie 3 idiots ..
xde beza pun ..
cik rai tgok 3 idiots ni kat astro fiesta ...
bila dh keluar astro, baru la cite ni nak pemes kat tv3 ..
3 idiots tahun 2009
Nanban tahun 2012

 
kalau tengok yg hindi bleh nangis, yg tamil pun cik rai nangis gak ...
nak tau part mana?
part yg Raju bunuh diri & koma kat hospital ..
pergggh, menusuk jiwa ok part ni ...
start dr koma sampai la Raju sedar ..
masa Raju sedar tu la cik rai nangis hihihi
semangat setia kawan mereka ni terbaik!

ok, xmo cerita lebih ...
baik korang tengok jek

No comments: