" Dan di antara tanda-tanda yang membuktikan kekuasaanNya dan rahmatNya, bahawa Ia menciptakan untuk kamu (wahai kaum lelaki), isteri-isteri dari jenis kamu sendiri, supaya kamu bersenang hati dan hidup mesra dengannya, dan dijadikanNya di antara kamu (suami isteri) perasaan kasih sayang dan belas kasihan. Sesungguhnya yang demikian itu mengandungi keterangan-keterangan (yang menimbulkan kesedaran) bagi orang-orang yang berfikir. " (Surah Ar-Rum : 21)

Daisypath - Anniversary

Tuesday, April 19, 2011

Green Green Grass By The River

ehem ... ehem ...
ni nak cite sikit pasal drama cina yg cik rai suke waktu kecik2 dulu ...
cite ni ber-kisah kan tentang kasih sayang ...
mmg sgt best ...
dulu kecik2 cik rai layan cite ni dgn mak cik rai ...
ingat lagi tau ...
mmg tiap2 petang duk canguk depan tv ... huhu




ha, korang tengok tahun kat gambar kat bawah tu ...



1992 tau ..
mase tu cik rai baru 7 tahun ...
hebat yeak, 7 tahun dh tgok cite cm ni ..ahahha
tp kan maybe cite ni release thn 1992 ...
cite ni smpai kat malaysia ntah tahun bile ..
yg pastinye 90 an la ..
mase sekolah rendah lg ...


p/s: nak cari la dvd die ... tp nk cari kat mana yeak?????????



No comments: