" Dan di antara tanda-tanda yang membuktikan kekuasaanNya dan rahmatNya, bahawa Ia menciptakan untuk kamu (wahai kaum lelaki), isteri-isteri dari jenis kamu sendiri, supaya kamu bersenang hati dan hidup mesra dengannya, dan dijadikanNya di antara kamu (suami isteri) perasaan kasih sayang dan belas kasihan. Sesungguhnya yang demikian itu mengandungi keterangan-keterangan (yang menimbulkan kesedaran) bagi orang-orang yang berfikir. " (Surah Ar-Rum : 21)

Daisypath - Anniversary

Monday, April 4, 2011

~ Takut nyeeeeeeee

ok, agak lame x update blog ... baru je abes tgok ABPBH td ... sgt suke dgn keputusan yg peminat vote ... Adnan sempit menang la der ... suke3 ... nk tau sbb ape lg aku suke?

sebab .......

Remy Ishak menang ... Shahir menang ... Yuna menang ... Lisa Surihani menang ... Zizan menang .. 6ixth Sense manang ...

yg lain2 tu aku biasa2 jek ...

ok, kat sini nk bgtau ... lagu terbaru yg aku suke ... PENAKUT ... try la denga .. best ... aku tau kewujudan lagu ni pun mase tgok ABP td..huhu



Tak semua kau rancang akan berlaku
Mungkin nasib tak menyebelahi aku
Entah mengapa engkau yang aku cinta
Mungkin lebih baik kau ku lepas saja

Ini tidak adil tidak adil baginya
Ini tidak adil tidak adil bagiku
Ini tidak adil
Untuk engkau bertanya jika ku mencintaimu juga
Tidak adil tidak adil baginya

Kau tak pernah cuba memahami aku
Cinta kau ucap tak pernah engkau tunjuk
Dan bila tiba saat ku kehilangan
Beban yang tak pernah cuba kau ringankan

Kau bukan milikku

Dan aku memang penakut
Mengakui cinta kepadamu
Seribu kali ku cuba ucapkan
Bila bersamamu
Kau bukan milikku
Dan engkau pun tahu
Kau bukan milikku






No comments: