" Dan di antara tanda-tanda yang membuktikan kekuasaanNya dan rahmatNya, bahawa Ia menciptakan untuk kamu (wahai kaum lelaki), isteri-isteri dari jenis kamu sendiri, supaya kamu bersenang hati dan hidup mesra dengannya, dan dijadikanNya di antara kamu (suami isteri) perasaan kasih sayang dan belas kasihan. Sesungguhnya yang demikian itu mengandungi keterangan-keterangan (yang menimbulkan kesedaran) bagi orang-orang yang berfikir. " (Surah Ar-Rum : 21)

Daisypath - Anniversary

Sunday, May 13, 2012

12/5/12 : Masa untuk SPA

ehem ... ehem ...
1st review pasal spa ni ...
tapi ini bukan kali pertama cik rai pergi spa ..
body scrub,
body mask,
sauna,
jacuzzi,
anti-stress head massage
manicure & pedicure ..
semua pernah buat ...

tapi kali ni nak setia pada 1 spa sahaja ...
so, bermula la meng-google spa berhampiran ...
yg paling hampir ialah Batu Caves & Melawati ...
and yeah! BFF cik rai, siapa lagi kalau bukan atiqah liyana, terjumpa satu spa ni ...
iaitu ...
YOYOY KAMPHORA SPA
harga menarik ...
review pun best ...
ada review kat rancangan NONA, majalah Pesona Pengantin, majalah Harmoni, & Dara.com
maka nya, set appoinment terus ...
Sabtu, 12 May - 3 p.m

akan tetapi, disebabkan appoinment tersebut pukul 3 ptg, maka nya kami buat aktiviti lain untuk mengisi masa yg ada ...
Sampai Wangsa Walk pukul 11 pagi, atiqah liyana semangat pergi beli tiket Avengers 11.45 kat TGV ..
masing2 lapar sebab belum sarapan ...
ayuh kita ber-SUBWAY
tadaaaaaa


cincin tuuu *auuwwww* :p

Footlong
kitorang kongsi
keluar dr wangsa walk pkul 2.30 gitu, terus la ke Yoyoy Kamphora Spa
kitorang tak tau pun kat celah mana spa ni ..
hanya berpandukan print screen google map je
tengok map, ada Caltex Melawati ..
rasa nya pernah sampai caltex ni ..
kredit untuk tunang tersayang .. kalau bukan sebab dia, xtau caltex ni ..
so menjadikan caltex ni sebagai landmark ...
sebelah kanan caltex, terus sikit pasti jumpa spa ni ...


isi form

Nice & wangi jek :)
ada pelbagai pakej & promosi
antara nya ialah

Mother's Day Promo

Promo ni sampai Julai 2012
cik rai try Lulur Traditional
sangat best! good service ..
atiqah liyana try promo pakej ..
body scrub green tea, body whitening mask, aroma eye pillow

dah siap semua, dapat minum air madu ...

yeah! ini memang Yoyoy Kamphora Spa
Cantik, bersih & rasa tenang
pakej untuk bakal pengantin & rawatan selepas bersalin pun ada ..
rawatan bekam & resdung pun ada ..

Promo ni sangat naiseee!
isnin - khamis jek
nak pergi minggu depan :)
banyak lagi promo yg ada ...
boleh layari website Yoyoy Kamphora Spa & Facebook ..

abih je urut2 terasa lapar plak ...
atiqah liyana mengidam tomyam sedap + pedas kat tesco ampang ..
redah jugakkk walaupun jalam jem blueberry
org sgt ramai, 30 minit baru dapat makan kot

Tomyam Sayur & Tomyam Campur
Lokasi: Warung Warisan, Tesco Ampang
 siap makan, masuk POPULAR jap ..
buku yg dicari xde plak ... hampa kejap
untuk merawat hampa, ushar booth baju yg ada ...
lagi skali, xde yg berkenan, hampa lagi
hahahahaha ...

dah .. dah .. jom balik tqah!!!
dah petang ni ...

highway KL - Karak
ob the way balik ...
pukul 7.15 


minggu depan mau try facial plak :)











No comments: