" Dan di antara tanda-tanda yang membuktikan kekuasaanNya dan rahmatNya, bahawa Ia menciptakan untuk kamu (wahai kaum lelaki), isteri-isteri dari jenis kamu sendiri, supaya kamu bersenang hati dan hidup mesra dengannya, dan dijadikanNya di antara kamu (suami isteri) perasaan kasih sayang dan belas kasihan. Sesungguhnya yang demikian itu mengandungi keterangan-keterangan (yang menimbulkan kesedaran) bagi orang-orang yang berfikir. " (Surah Ar-Rum : 21)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Friendship tickers
Daisypath Friendship tickers

Wednesday, July 27, 2011

BERSATU, BERGABUNG!!!

okeh ...
kali ni nak ceghita pasal pasukan keselamatan kita ...
ATM & PDRM ...

sebelum ni pun dah banyak PDRM & ATM bekerjasama ...
macam entry cik rai sebelum ni ...
yg ni ha, KLIK SINI ...




PDRM – ATM, BERSATU BERGABUNG! : Gandingan kerjasama PDRM dan ATM dalam mengawal keselamatan dan kesejahteraan negara, khususnya pencegahan jenayah semakin diperluaskan. Kerjasama tersebut termasuklah penugasan kawalan keselamatan di pintu masuk utama negara, Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur.




Antara tugas-tugas yang akan dilaksanakan bersama ialah meronda seluruh kawasan terminal meliputi semua aras, cegah jenayah, pemantauan bagi menjamin keselamatan harta awam serta pengunjung KLIA, membanteras kegiatan ulat dan sebarang kegiatan unlawful Interference serta menyediakan pasukan tempur bagi menghadapi sebarang ancaman keselamatan atau sabotaj.

untuk liputan penuh, layari www.rmp.gov.my

No comments: