" Dan di antara tanda-tanda yang membuktikan kekuasaanNya dan rahmatNya, bahawa Ia menciptakan untuk kamu (wahai kaum lelaki), isteri-isteri dari jenis kamu sendiri, supaya kamu bersenang hati dan hidup mesra dengannya, dan dijadikanNya di antara kamu (suami isteri) perasaan kasih sayang dan belas kasihan. Sesungguhnya yang demikian itu mengandungi keterangan-keterangan (yang menimbulkan kesedaran) bagi orang-orang yang berfikir. " (Surah Ar-Rum : 21)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Friendship tickers
Daisypath Friendship tickers

Tuesday, June 28, 2011

Al-Fatihah - I/SP NUR AIN KAMIS


assalamualaikum semua ...

entry kali ini adalah bagi mengenang arwah Nur Ain bt Kamis ...
Arwah mengalami kemalangan di Likas, Sabah pada 26/6/2011 & difahamkan meninggal dunia di tempat kejadian ...

sebenarnya, arwah ain ni bukan la orang asing pada cik rai ..
selain daripada kami satu pasukan SUKSIS UIAM, arwah merupakan saudara terdekat cik rai jugak ...
emak kepada arwah ain ni merupakan emak saudara pupu pada ibu cik rai ...
dalam erti kata lain, arwah ain ni ibarat 'ibu saudara' cik rai ...
sebab nye, wan arwah ain tu cik rai panggil moyang ...
x ramai rakan-rakan SUKSIS tahu yg kami ni bersaudara ...
ye la, since ain ni org sabah kan ..
cik rai ni org pahang ...


IIUM SUKSIS Skuad 2006




keratan akhbar kemalangan arwah ...
**klik pada gambar untuk zoom lebih dekat**

Ya Allah ...


moga arwah ditempat kan di kalangan orang yang beriman ...
Al-Fatihah ...

5 comments:

Anonymous said...

Semoga rohnya tenang di alam sana dan ditempatkan bersama orang-orang yang beriman. Sesungguhnya Allah lebih menyayanginya, dan kita relakan dia pergi....

Anonymous said...

kawanku semoga tenang disana..doakan ketenangan rohnya disana..janji Allah adalah benar..ajal adalah janji Allah bagi hambanya..Allief

Anonymous said...

as,kum saya name yakuwi.saya org thailand.saya seorg kwan ain.hari ni sy rasa teringat kt nur ain kamis.saya cari ain kt google.saya saya sedek hati sagat bagi tau ain yg saya sayang sagat dah menigal dunia.saya skarang kt thailand.bgi tau k'kdaya.kalau dapat kn comment ni content kn saya.dan kawan ain yg kenan saya name awi budak krje kdai makan kt collet aisah uia pj.ain syg saya doa kn allah bgi kamu
content saya....aivy_gto@windowslive.com and facebook name aivy_gto

Anonymous said...

askum.macam mane saya nak buleh content k'k daya. kaka'nur ain kamis.tolong kn saya.number phone ke? e-mail ke? dah ape2 lagi.saya nak tau jeriter.number phone saya kt thailand=+660807003328 tolong kt saya.thank.maaf kalau tk paham.saya dah lupe tulis bahasa malay.

Anonymous said...

takziah buat ain...semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan bersama orang yang baik...

-Rakan Ahyen-