" Dan di antara tanda-tanda yang membuktikan kekuasaanNya dan rahmatNya, bahawa Ia menciptakan untuk kamu (wahai kaum lelaki), isteri-isteri dari jenis kamu sendiri, supaya kamu bersenang hati dan hidup mesra dengannya, dan dijadikanNya di antara kamu (suami isteri) perasaan kasih sayang dan belas kasihan. Sesungguhnya yang demikian itu mengandungi keterangan-keterangan (yang menimbulkan kesedaran) bagi orang-orang yang berfikir. " (Surah Ar-Rum : 21)

Daisypath - Anniversary

Friday, June 24, 2011

Dunia yg Kecik


ehem ... ehem ...
ni cik rai nak ceghita sikit ... (chewah, slang utagha plak)

x sangka betui la ...
kecih sungguh dunia ni ...
hang pa suma nak tau ka pasai pa?
hehe ... (hebat jugak slang utagha aku neh) chewahhhh

ok, lagu ni ceghita dia ...
alkisahnya bermula dengan wanita ini ...
jeng, jeng, jeng ...
*
*
*
*
*
*
*

ini kak ida ... kawan cik rai ...
kami orang kenai kat FB FUNKER FM ...
walaupun berkawan di FB, kak ida ni pernah datang umah cik rai ...
so, kami org dah jumpa face to face la ... :)

nak jadi kisah nya ialah ....
kak ida ni kenal dengan budak 2 orang kat bawah ni
*
*
*
*
*
*


junior kak ida rupa nya ...
masa sama-sama belajar kat UUM dulu ...
wahhhhh!!!!!
kecik sungguh dunia ini ...
budak 2 orang tuh pak saudara & bakal mak saudara cik rai ...
Pak Su & Mak Su ... heheh
x sangka betul la ...

so, pada cik rai setiap pertemuan itu ada sebab nya ...
iaitu ...
untuk mengeratkan lagi ukhuwah & silaturrahim ...

nanti kita reunion eh?
pegi genting ke ...
ok kak ida? miela?
heheh ...


ha, ni gambar cik rai dengan paksu ...
masa kami org p mandi sungai ...
miela jangan jeles ok!
bila nak mai bentong ni?


tu dia, Pak Su kami ...
heheh ...

5 comments:

HaiDa HiDa said...

selamat pagi Cik Rai Fara Ana..
wahhh dah ada entry tak sangka2 ni..
hehee.. apa2 pun terima kasih byk2 kerna sdi berkwan ngan kak ida.. insyaAllah ada peluang nnti kita jumpa lagi..

Anonymous said...

hahah...xsangka btol...nseb bek prasan hangpa dua dok komen2 kt fb...hehe..thanz ana for da entry... =) ~miela~

Farah Raihana said...

sama-sama kak ida! insyaAllah nanti kite jumpa lagi yea!!!

miela: shame-shame ... heheh ... nt kite sume p ngedet tau!!!

Anonymous said...

mmg kecik pun...hahhaa...aku pun xsangka...hihihihi...indahnye dunia..._mukti

Farah Raihana said...

hehe ... betul, betul ...
indah betul dunia!