" Dan di antara tanda-tanda yang membuktikan kekuasaanNya dan rahmatNya, bahawa Ia menciptakan untuk kamu (wahai kaum lelaki), isteri-isteri dari jenis kamu sendiri, supaya kamu bersenang hati dan hidup mesra dengannya, dan dijadikanNya di antara kamu (suami isteri) perasaan kasih sayang dan belas kasihan. Sesungguhnya yang demikian itu mengandungi keterangan-keterangan (yang menimbulkan kesedaran) bagi orang-orang yang berfikir. " (Surah Ar-Rum : 21)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Friendship tickers
Daisypath Friendship tickers

Sunday, June 19, 2011

Reunion

Perjumpaan unik bekas pelajar


SERAMAI 96 bekas pelajar Sekolah Menengah Sulaiman (SMS) Bentong memakai pakaian seragam ketika bergambar bersama bekas guru mereka dalam pertemuan di Kuantan, semalam. - MINGGUAN/MAHATHIR ALI


KUANTAN 18 Jun - Perjumpaan 96 bekas pelajar Sekolah Menengah Sulaiman (SMS) Bentong membawa kelainan apabila mereka memakai pakaian sekolah bagi mengembalikan nostalgia zaman persekolahan sekitar tahun 1970-an.

Lebih menarik, perhimpunan pagi turut diadakan dengan menyanyikan lagu Negaraku dan sekali gus mengimbau kenangan sewaktu persekolahan dahulu.

Suasana ceria jelas terpancar kepada bekas pelajar sekolah terbabit yang kebanyakannya berusia sekitar antara 45 hingga 55 tahun.





wah! tiba-tiba teringin sangat nak reunion macam ni ...

pakai baju sekolah uolls!!!

agak-agak nerapa ramai yang sanggup beri komitmen macam ni?

kemon la geng! kemon!!!

No comments: