" Dan di antara tanda-tanda yang membuktikan kekuasaanNya dan rahmatNya, bahawa Ia menciptakan untuk kamu (wahai kaum lelaki), isteri-isteri dari jenis kamu sendiri, supaya kamu bersenang hati dan hidup mesra dengannya, dan dijadikanNya di antara kamu (suami isteri) perasaan kasih sayang dan belas kasihan. Sesungguhnya yang demikian itu mengandungi keterangan-keterangan (yang menimbulkan kesedaran) bagi orang-orang yang berfikir. " (Surah Ar-Rum : 21)

Daisypath - Anniversary

Wednesday, November 30, 2011

3 gojes Wedding Event

ehem ... ehem ...
entry kali ni update 3 event sekali ..
sume ni gambar2 wedding kawan-kawan ...


26.11.11 - Shikin ...
kawan sejak kecik .. masa kecik dulu, sama-sama duk kuarters bomba, sama-sama pegi sekolah jalan kaki .. sama-sama bermain bila waktu petang .. skrg ni plak umah pun x jauh, 1 taman jugak, depan umah je ...

tapi kan, terlupa pulak nak amik gamba sikin .. leka sangat duk sembang dengan pakcik-pakcik & makcik-makcik bomba (lama x jumpa la kan) sampai terlupa nak masuk umah, jumpa pengantin ... kesimpulan nya, xde la gambar kenangan bersama pengantin ..



** ni la Sikin**
siti! aku curik gambo ko dgn sikin kat FB :)



dah siap makan kat kenduri sikin, bergerak pulak ke Karak dalam kul 1 gituuuu ...

26.11.11 - Hawa
Hawa ni kawan 1 sekolah menengah .. masa sekolah dulu xde la rapat sesangat dengan hawa ni sebab dia bukan geng kitorang ... tp sejak ada FB ni, baru la kitorang rapat .. masa tu masing2 dah sambung belajar ..

ok, jum tengok gambar hawa kahwin ..


**paling suka gambar ni**




**ok, peluk-peluk .. nak balik dah**



**Selamat Pengantin Baru Hawa & Anuar**



**cuba tengok Atiqah Liyana**


lepas berpanas-panas di kenduri hawa, kami semua ke Bentong ..
memula pegi cari baju untuk reena .. ok, dah dapat baju, lepak old town plak.



**espresi wajah di old town**


**dua-dua ni nama Farah**
kalau reena panggil Farah, mesti aku sekali nak toleh ... damn!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

27.11.11 - Rozidah (Uteh aka buteh)
okeh, hari ni bestfren cik rai plak kawin ..
kawan 1 sekolah, 1 geng ..
kitorang sampai je, pengantin tengah berarak ..
baru 5-6 langkah gitu, tetiba azan zohor berkumandang ..
alahai, dah tau dah nak masuk waktu zohor, kenapa x tunggu zohor dulu?
x pasal-pasal pengantin kena berdiri di tengah jalan ..
dah abes azan, baru berarak semula ...


**ok, ada zura di situ**
lama gila x jumpa dia ...
lagi sekali sila tengok Atiqah Liyana



**cuba tengok Atiqah Liyana**


**apa yang kelakar nya AzReena???**



**Pelamin Impian Uteh**


**Meja Makan Beradab Uteh**


**ni je la 1 gambar dengan Uteh nye punnnn**


selepas berpanas-panas di kenduri uteh, maka lepak di Secret Resepi la plak ...


**geng laki-laki**



yeahhh!!!

No comments: