" Dan di antara tanda-tanda yang membuktikan kekuasaanNya dan rahmatNya, bahawa Ia menciptakan untuk kamu (wahai kaum lelaki), isteri-isteri dari jenis kamu sendiri, supaya kamu bersenang hati dan hidup mesra dengannya, dan dijadikanNya di antara kamu (suami isteri) perasaan kasih sayang dan belas kasihan. Sesungguhnya yang demikian itu mengandungi keterangan-keterangan (yang menimbulkan kesedaran) bagi orang-orang yang berfikir. " (Surah Ar-Rum : 21)

Daisypath - Anniversary

Friday, November 18, 2011

ailebiu - Part 2

ehem ... ehem ...

tepat jam 2239 hrs td, tetiba ada la sms terjah masuk kan ...
ingat kan bakal suami ...
tapi 22628 ...
ala, maxis ni ... suka nau anta mesej ...

tp bila baca mesej tu, terkejut cik rai kau!!!

RM0.00: Successful reload to 0177***77* . Amount RM30

(no tepon banyak no 7, hihi)

ini apa punya stail topup ni? nak kata org salah masuk kan topup, x jugak.
sebab kalau pegi kedai hp, masuk topup guna hp, mesti dia mesej successfully topup with RM?? .. tp ni siap ada RM0.00 ... pastu mesej dia pendek gitu jek ...

masa dapat mesej ni, cik rai tengah sembang dengan ibu, sambil siap-siap kan bekas hantaran (opss, hantaran kau .. hihi)
cik rai pun bgtau la ibu ...

"bu, along dapat free topup bu ... maxis bagi"
"ha, untung la ... " ... ibu cakap

sesambil sembang & teman ibu tu, cik rai ber-YM dengan bakal suami ... then, bgtau la beliau dapat topup free .. pastu dia bleh cakap
(eh, bukan cakap, taip kat ym)

"haha, sy yg reload :p"

eleh, ye la tu .. cik rai x caya kau .. haha

"lah, x caya?" si bakal suami kata

pastu tetibe masuk lg 1 mesej ... dari bakal suami la kan .. bukti dia yg reload ...
wah, terbukti terus kau ...




**hp buruk je kau**



then, cik rai tanya lagi, "nape tetibe reload utk sy?"

"saja nak blanja" si bakal suami cakap

wah, sengal kan pegi tanya nape tetibe reload ... hahaha




p/s: rugi topup 5 henget td ... x pasal2 kredit ada 35 henget huhu