" Dan di antara tanda-tanda yang membuktikan kekuasaanNya dan rahmatNya, bahawa Ia menciptakan untuk kamu (wahai kaum lelaki), isteri-isteri dari jenis kamu sendiri, supaya kamu bersenang hati dan hidup mesra dengannya, dan dijadikanNya di antara kamu (suami isteri) perasaan kasih sayang dan belas kasihan. Sesungguhnya yang demikian itu mengandungi keterangan-keterangan (yang menimbulkan kesedaran) bagi orang-orang yang berfikir. " (Surah Ar-Rum : 21)

There was an error in this gadget

Friday, July 27, 2012

Apabila Tiga Minggu Tidak Bertemu

ehem ... ehem ...

tetiba lama plak tak hupdate
konon nak hupdate at least 1 entry 1 hari
tapi bila malas, apa pun tak boleh LOL

hari ni,
*eh silap 25hb patut nya*
dah dapat tshirt free Bride & Groom
alaaaaa, yang join contest hari tu [Klik SINI]

TERIMA KASIH


hari ini jugak rasa best sebab dapat jumpa setelah 3 minggu tidak bertemu
ku merindui mu 
*chewaaahhh*

oh Ramadhan 1433H ini genap setahun usia perkenalan kita
hari ini hari pertama kita berbuka puasa bersama
lokasi buka puasa : Caffeiness, Kg Pandan

hari ini dapat tengok cerita Batman: The Dark Knight Rises
oh maannn! kenapa best sangat cerita ni?
rasa nak tengok lagi 143 kali
memang tak puas kalau tengok sekali jek

kalau ada yang belum tengok, pegi la tengok cepattttttt


dan lagi, pada hari ini
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*surprise*


Terima Kasih sayang!!!




p/s: Lumia tidak ... Note pun tidak ... sekali Experia kau! hahahahaha kau ada?
simpan kotak elok-elok ... nanti boleh buat hantaran hihihihi
setel dah 1 dulang ... 6 more dulangs yea Diwant hahahahaha



3 comments:

cik chinta said...

kt da kawin pon 3 weks lebih x jupe. cedih nye

anaztasias nora aira said...

tahniah untuk 2 hadiah chayok2 !!

Cik Rai @SeriGala said...

Tq nora