" Dan di antara tanda-tanda yang membuktikan kekuasaanNya dan rahmatNya, bahawa Ia menciptakan untuk kamu (wahai kaum lelaki), isteri-isteri dari jenis kamu sendiri, supaya kamu bersenang hati dan hidup mesra dengannya, dan dijadikanNya di antara kamu (suami isteri) perasaan kasih sayang dan belas kasihan. Sesungguhnya yang demikian itu mengandungi keterangan-keterangan (yang menimbulkan kesedaran) bagi orang-orang yang berfikir. " (Surah Ar-Rum : 21)

Daisypath - Anniversary

Monday, July 2, 2012

Bunga Tangan Pilihan Yang Manakah???

ehem ... ehem ...

seperti sedia maklum, tema Raikan Detik Indah ialah Navy Blue + Yellow

masalah sekarang, masih tercari-cari bunga tangan warna apakah yang seswai?

Jom pilih!!!! :)


Blue + Pink + White


Blue White 


White Blue
sama je kan macam blue white :p


atau ikut saja tema nya ...

Yellow + Blue

Close up sikittttttt




atau cengiini?




p/s: bunga tangan untuk nikah cam mana plak? :p



5 comments:

cik chinta said...

baju biru, amik kaler terang2 skit, putih campo2 kuning..mesti mnyerlah. hihiks.

ciksusu said...

yang kuning tu cun!!
kontra ;)

btw, folo n link kamu dear ;)

Cik Nasha Nadya said...

eh eh.. tema kita sama la.. ;)
tp kita buat tema ni untuk malam berinai..

Serigala Maroon said...

cik cinta: yeah! pilih kuning eh? hihihi


cik susu: yeah! kuning tu cun sgt kan? hihihi

Shayra said...

cik rai.. kita pilih yg kuning tuh! coontra2 sikit.. klu bunga biru nti mcm tenggelam sikit dgn baju. dia kena baju uP, bunga UP, bride n groom pun UP! baru lawa. hehe :)