" Dan di antara tanda-tanda yang membuktikan kekuasaanNya dan rahmatNya, bahawa Ia menciptakan untuk kamu (wahai kaum lelaki), isteri-isteri dari jenis kamu sendiri, supaya kamu bersenang hati dan hidup mesra dengannya, dan dijadikanNya di antara kamu (suami isteri) perasaan kasih sayang dan belas kasihan. Sesungguhnya yang demikian itu mengandungi keterangan-keterangan (yang menimbulkan kesedaran) bagi orang-orang yang berfikir. " (Surah Ar-Rum : 21)

Daisypath - Anniversary

Friday, July 20, 2012

Mata Panda - Kau ada???

ehem ... ehem ...

selalu sangat kan dengar ayat-ayat macam ni ..
"tak boleh tidor .. jadi panda la gaya nya"
"omaigod! tak tidor lagi @_@" 
*buat mata panda*
"haduyai, dah banyak hari tak tidor lena"
@_@
selalunya ni la simbol mata panda
akibat tak tidur malam
atau lambat tidur
atau suka berjaga malam 
*sama je la maksud tak tidur malam*

nak tengok the real mata panda?
cam ni ha ....
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
jelas kelihatan kan?
kalau pakai spek, xde plak nampak gini ..
oh, ini memanh natural ..
tak pakai mekap pun ...
pakai compact powder PIXY jek

kena buat eye treatment nampak gaya nya ni ...
ok, nak cari timun ... nak cari timun ...
pastu nak blend timun ...
rendam kapas dalam jus timun tu
pastu lekap kat mata selama 20 minit ...

kalau nak guna timun slice je pun boleh
eh tapi rasa macam kalau blend jadi jus lagi mujarab
hahahahahahahhahahaha

 yea ke???


No comments: