" Dan di antara tanda-tanda yang membuktikan kekuasaanNya dan rahmatNya, bahawa Ia menciptakan untuk kamu (wahai kaum lelaki), isteri-isteri dari jenis kamu sendiri, supaya kamu bersenang hati dan hidup mesra dengannya, dan dijadikanNya di antara kamu (suami isteri) perasaan kasih sayang dan belas kasihan. Sesungguhnya yang demikian itu mengandungi keterangan-keterangan (yang menimbulkan kesedaran) bagi orang-orang yang berfikir. " (Surah Ar-Rum : 21)

Daisypath - Anniversary

Thursday, June 24, 2010

WORLD CUP 2010

bile musim bola, sume nye berkisarkan ttg bola....
ade yg kata makan bola, tidur bola, minum coca cola...mcm2 la..
tp aku x amek port mende gini...yg aku tau aku pun suke tgok bola...
World Cup ni 4 tahun sekali jek...so, jgn la kite persia2kan mase yg ade utk kite tidak menonton bola...mari beramai pakat tgok game bola...

skrg ni thn 2010...4 thn lepas means 2006..np aku x igt lgsg alkisah WC thn 2006 ni? aku cume igt kesah WC thn 2002 jek...thn plg dahsyat bg aku & kawan2...hahaha...sume gile bola time ni...mmg dahsyat gile memasing...ade bnyk kesah aku nk coret pasal WC 2002 tp buku geng NAWFUD'ART ade kat uteh la plak...haish...aku takut termasuk info yg salah je nt kat cni...bile la uteh nk pulang buku ni???

tp thn 2010 ni, agak berbeza sikit WC nye sbb rata2 umat manusia menunjukkan mereka gile WC di FB..sgt dahsyat...termasuk la aku...huhuhu...

AKU XDE MOOD NK UPDATE BLOG...........
BENGONG.............

2 comments:

fauziana @ pojie said...

aku igt zamn gile bola WC 2002..nak balik umh awal2 sebb 230 da strt match.Hehehe..
aku igt kite seme tukar2 poster or gmbar pemain kesukaan masing2.Ape2 pon aku tetap sokong brazil!!!

symptom of synesthesia said...

sokong spain la.......