" Dan di antara tanda-tanda yang membuktikan kekuasaanNya dan rahmatNya, bahawa Ia menciptakan untuk kamu (wahai kaum lelaki), isteri-isteri dari jenis kamu sendiri, supaya kamu bersenang hati dan hidup mesra dengannya, dan dijadikanNya di antara kamu (suami isteri) perasaan kasih sayang dan belas kasihan. Sesungguhnya yang demikian itu mengandungi keterangan-keterangan (yang menimbulkan kesedaran) bagi orang-orang yang berfikir. " (Surah Ar-Rum : 21)

Daisypath - Anniversary

Monday, August 15, 2011

Kad Raya - 2011

ehem ... ehem ...

selamat pagi uolss ...

selamat bersahur & selamat berpuasa ...

hari ini genap 15 Ramadhan ... alhamdulillah ...
semoga kita semua dapat sempurnakan ibadah puasa kali ini ...

okeh, cik rai nak tanya ...
sempena hari raya yg dah dekat ni kan, (ala, lebih kurang 14 hari je lg ... eh, 2 minggu tu)
uolls dah sediakan semua persiapan raya ke???

wahhh, cik rai tanya macam x menahan je nak raya kan ... hihihi

cik rai sendiri pun xde buat apa2 persiapan atau persediaan ...
baju raya pun xde lagi uolls ... huhuhu

okeh, apa yg cik rai nak ceghita kat entry ni ialah ...
ni ha ...
*
*
*
*
*
*




KAD UCAPAN HARI RAYA ...

atau nama saintifik nya (wahhh, saintifik la sangattttttt)
KAD RAYA ...

dulu2 masa sekolah, selalu la dapat kad raya ... senang nak bagi kawan2 kan, xyah nak bersusah payah pegi pejabat pos letak setem bagai ...
bagi direct by hand jek ... hihihi

yg x tahan nya, masa sekolah dulu cik rai dapat kad raya siap ada duit raya lagi ...
tapi duit syiling je la ... 50 sen jek ... hihihi

kenangan kan sume tu ...

tahun lepas cik rai dapat kad raya hand made ...
dr kawan FB jugak ...
gigih tau dia design ... lelaki plak tu ...


okeh, berbalik pada kad di atas, kad-kad tersebut adalah untuk rakan2 FB cik rai ...
ada 6 keping je kan? so, 6 org je la yg dapat ... hahaha

kita tengok siapa yang kena ...



p/s: sebenarnya cik rai nak upload kad-kad raya mase sekolah dulu ... tp cari2 x jumpe plak ... mungkin dah terbuang ... tp seingat cik rai, cik rai x pernah buang ... huhu ... puas selongkar, x jumpe jugakkkkk (T_T)




2 comments:

HaiDa HiDa said...

sapekah yg bertuah itu?? :)
bestkan igt kenangan dulu2 psl kad raya ni.. pernah dapat kad raya yg di salotip ngan duit syiling 1 sen.. hehee..
kak ida pn masih ada kad2 raya masa sekolah dulu.. paling byk dapat yg hand made sekitar tahun 2003..

Serigala Maroon said...

kak ida di kalangan yang bertuah ituuuu ... hihihi

aah, kak ... kenangan kad raya dulu2 mmg best ... duit raya paling banyak dapat tampal dengan salotip, 50 sen jek ...