" Dan di antara tanda-tanda yang membuktikan kekuasaanNya dan rahmatNya, bahawa Ia menciptakan untuk kamu (wahai kaum lelaki), isteri-isteri dari jenis kamu sendiri, supaya kamu bersenang hati dan hidup mesra dengannya, dan dijadikanNya di antara kamu (suami isteri) perasaan kasih sayang dan belas kasihan. Sesungguhnya yang demikian itu mengandungi keterangan-keterangan (yang menimbulkan kesedaran) bagi orang-orang yang berfikir. " (Surah Ar-Rum : 21)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Friendship tickers
Daisypath Friendship tickers

Sunday, February 20, 2011

apa ketagihan anda???

wah, gempak x post aku kali ni?
ketagihan...
ketagih mende???
ok, aku nk cite beberapa ketagihan aku masa study hingga sekarang...
nak tau ape mende???
JENG3....... :)

ok la...aku nk cite pasal handbag, wallet, kasut, sandle etc...
pompuan la katakan....
dulu2 aku x suke pun mende alah gini...
tp sejak masuk suksis, terasa mcm 'pegawai' kan, tetibe nk melaram plak...
yela, ari selasa & rabu kena pakai uniform..stail aku plak, kalau pakai uniform, handbag xleh sebarangan..(kalau boley, nk pakai handbag yg sandang tepi tu, kaler itam)
ari kames plak kena pakai baju batik...kalau wanita (sebutan wanita lebih seswai dr perempuan) opkos la pakai baju kurung kan...stail aku plak, kalau ari kames nk g opis, kena melaram la sikit..dlm erti kata lain SEGAK..hehe... berkasut ok...ber-handbag segala..eheheh
lagi2 masuk suksis dpt elaun...
dgn elaun suksis la aku beli mende alah yg aku nk cite kan ni... ;p

ok, ini wallwt yg aku gune kn skrg...harga??? x main la pasar malam hokay...ori meh..beli kat sogo...


yg ni plak wallet aku yg sebelum ni, dh pudar kaler baru aku tukar dgn yg atas tu..huhu

ni plak handbag Benedetti POLO...

ada 1 lg purse/wallet... Greenwich POLO.. mana ntah aku letak, x jumpe plak..ari tu aku bg adik aku pakai...die dh beli purse baru, die pn cmpak je la purse aku tu..huhu

ok, cite pasal sandle/kasut plak..
sejak akhir2 ni, sejak aku join uniform ni la, kaki aku xbleh sebarangan kasut... wah, x menahan btol ayat...huahuahua...
sandle la terutamanya..msti nk POLO..Crocodile..SCHOLL (betol ke eja??) xpun, design yg best & chantek kat Bata Comfit (harga rm59.90++)
selalu nye bata ni banyak design utk org tua...so, hati2 la memilih...
skrg ni pun, aku dh syor kan kat mak aku pakai bata comfit..
ternyata beliau sgt suke memakai nye..lembut kata nye... ;)
so, kaki anda x merasa sakit..
dulu aku selalu pakai sandle/kasut vincci..tp sejak akhir2 ni sakit sguh kaki bile memakainya..skrg ni pun ade 2 sandle yg masih elok lg kondisi nye..ntah bile la nk pakai..huhu

ok, selain dr wallet, handbag, sandle, kasut..mende yg penting 1 lg ialah JAM...
kalau org lain sebuk bonia, guess dan sebagai nye...
tp pd aku, aku setia dgn Q&Q...
setakat ni ade 2 je la Q&Q tu...
tengok..betapa tahan nye jam2 tersebut...x pernah ganti pun sejak zaman aku study..
tp dgn syarat, beli yg ORI la...jgn beli kat uptown, pasar malam @ petaling street..huhu
aku x upload la gamba jam tu..kalau nk tgok, tgok mase korang sume ngedate dgn aku nt..ahahah

ok, tu je la yg aku nk hupdate tuk kali ni...
kang kalo tetibe ade idea, aku bukak topik baru plak...
eheheh...

eh, tapi kan, cube tgok design handbag POLO kat bawah ni, chantek la plak...huhu
uwaaaaaa......




No comments: