" Dan di antara tanda-tanda yang membuktikan kekuasaanNya dan rahmatNya, bahawa Ia menciptakan untuk kamu (wahai kaum lelaki), isteri-isteri dari jenis kamu sendiri, supaya kamu bersenang hati dan hidup mesra dengannya, dan dijadikanNya di antara kamu (suami isteri) perasaan kasih sayang dan belas kasihan. Sesungguhnya yang demikian itu mengandungi keterangan-keterangan (yang menimbulkan kesedaran) bagi orang-orang yang berfikir. " (Surah Ar-Rum : 21)

Daisypath - Anniversary

Monday, July 11, 2011

Pasal Orang Lain Ia Susah

ehem ... ehem ...
ape tu??? Pasal Orang Lain Ia Susah???
ape tu? ape tu???

oh, xtau yeak???
uolls cari la sendiri apa die ... ahahah

tapi, sebelum uolls cari, cuba klik dulu video kat bawah ni ...





ok, dah klik???

uolls paham x??? ahahah

uolls rasa cik rai di pihak yg mana???
apa??? uolls kata cik rai pro BERSIH???
hahaha ..

cik rai hanya menyokong pasukan keselamatan Malaysia jek ...
x kira la BERSIH ke PATRIOT ke ...
kalau dah salah tu, dua-dua kena hentam ...
paham tak ni???

uolls dah tengok kan video tuh??? agak2 uolls la kenapa POLIS tu jadi begitu???

okay, ni pendapat cik rai ...
cik rai suka tengok POLIS tu cenggitu ...
sebab ... kalau cik rai kat situ pOn, cik rai akan buat cenggitu gak ...
sape x mendidih , sapa x panas bila orang ramai panggil kita anjing???
oucchhhhh ... x rela ai ...

ini uolls baru tengok aksi polis ...
belum tengok lg askar Malaysia cam mana ...
lagi dahsyat uolls ...
nak try tengok ke???
wahhhhhhh ....
tergamam sume orang nanti ...
hik hik hik ...

Askar wat pameran kat Dataran Merdeka, uolls bising sebab jalan jem bagai ...
tapi yg uolls pergi berhimpun ni xpe plak???
askar-askar sume standby jek kat kem tuh ... masing-masing standby dengan fsmo masing-masing ...
wahhhhhhh!!!! i likeeeeeeeee ... lama x tengok environment askar-askar berbaris dengan fsmo masing-masing .... \O/

anyway, syabas PDRM!!!
i likeeeee FRU ...
selama hari ni, just eksesais jek sembur2 kan???
kali ni sembur btol2 kau !!!!
baru la real!!!! wahahahaha ...







No comments: