" Dan di antara tanda-tanda yang membuktikan kekuasaanNya dan rahmatNya, bahawa Ia menciptakan untuk kamu (wahai kaum lelaki), isteri-isteri dari jenis kamu sendiri, supaya kamu bersenang hati dan hidup mesra dengannya, dan dijadikanNya di antara kamu (suami isteri) perasaan kasih sayang dan belas kasihan. Sesungguhnya yang demikian itu mengandungi keterangan-keterangan (yang menimbulkan kesedaran) bagi orang-orang yang berfikir. " (Surah Ar-Rum : 21)

Daisypath - Anniversary

Tuesday, December 13, 2011

2 tahun dah ..

ehem ... ehem ..
selamat malam uolls ..
eh, tengah malam dah ni ..
tetengah malam cenggini la baru nak hupdate ..

oh sungguh terasa berat badan naik dengan begitu ketara..
ada yang kata ..
"ye la, senang hati kan, x payah nak pikir pape dah"
ewahhh, sesedap mulOt jek cakap x payah pikir pape.
banyak mende nak kena pikir tau.
pikir canne perasaan nak salam bakal mak mertua nt.
(eleh, macam la sebelim ni tak pernah salam)
pastu pikir canne nak control ayu depan orang ramai..
pastu pikir canne nak sempurnakan majlis tu.
tak mau tunggang langgang.
dan bermacam-macam lagi.
banyak tau nak kena pikir ..

aaaaaaaa, cannne???

okeh, okeh .. paham .. dah lari tajuk ni ..
ayat-ayat di atas xde kena mengena dengan "2 tahun dah"
hahaha

okeh, cepat jujur apa yang dah 2 tahun tu ...
ni ha ...
lame beno rasa tak ber-jogging ..
eh, kawan-kawan! jum la jogging sesama ..
last jogging bln 7, 2010 kut ..
lama dah tu ...
naik mendadak kau!
nafsu makan ni rasa sama je macam dulu ...
tapi canne bleh naik ni?
ok, dah tau jawapan dia .. sebab dah lama tak jogging.
(bagusss, kau tanya, kau jawab sendiri yea cik rai?) hahaha

azam je nak ber-jogging tapi sampai laaaa ni tak jogging2 jugak ..
ntah kasut jogging muat lagi ke tak ..
peringkat terOk tu kalau tak muat dah kasut ..
oh, harap2 masih muat ..

(okeh, dah ada azam 2012)


perkara ke-dua ... kira azam jugak la ..
nak kembali kan semula hobi membeli ...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*PERAJURIT*
fevret majalah sejak 2007 hingga kini ..
tapi dah 2 tahun tak membeli nya ...
makna nya cik rai xde koleksi Perajurit tahun 2010 & 2011
tsk, tsk, tsk ...
(xde duit nak beli) huhuhu

so, harap-harap 2012 ni dapat la membeli nya semula ..
siap ber-azam bagai ni, hahaha

jum layan gambo sekeping dua ..
kopipes dari FB PERAJURIT

Smokey Bandits dgn aksi Silang Maut di LIMA 2011

"Smokey Bandits"


untung la siti ...
dapat pakai dua-dua uniform tuuuu ...








p/s: kena keje dulu, baru la nak ada duit =(









No comments: