" Dan di antara tanda-tanda yang membuktikan kekuasaanNya dan rahmatNya, bahawa Ia menciptakan untuk kamu (wahai kaum lelaki), isteri-isteri dari jenis kamu sendiri, supaya kamu bersenang hati dan hidup mesra dengannya, dan dijadikanNya di antara kamu (suami isteri) perasaan kasih sayang dan belas kasihan. Sesungguhnya yang demikian itu mengandungi keterangan-keterangan (yang menimbulkan kesedaran) bagi orang-orang yang berfikir. " (Surah Ar-Rum : 21)

Daisypath - Anniversary

Sunday, December 11, 2011

itik tanpa badan & anggota tunggang langgang

ehem ... ehem ...
entry pendek untuk tatapan semua ...

itik tanpa badan & anggota tunggang langgang ...
apekah???

jum tengok ...
bawah ni je ...
x jauh ...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

*gambar ni khas untuk PEJAI*

ko nampak apa yg aku cuba maksud kan???
tersurat nya: kepala itik, terpisah dengan leher ..
kaki itik juga terpisah dr badan ...
badan plak entah ke mana ..
hahahaha ...

tersirat: anda masih mahu makan itik???
eeii, aku geliiii ...
masa tengah salai tu pun aku dh start geli ...

semalam ibu aku masak rendang itik ...
aku tak makan pun ...
x kosser i nak makan ...

eh, tapiiiiiiii ...
mak mertua makan itik ...
alamak, canne ni?
dah la x makan itik ...
nak masak lagi la x reti kan?
ok, bleh bagi alasan ...
"Farah x makan itik la mummy .. sebab tu x reti nak masak itik"







*macam la kau dah terer sangat masak daging ayam, farah oiiii*
(peringatan untuk diri sendiri)
sedar diri dalam erti kata lain, hahaha



3 comments:

izaFiza said...

errr..xpenah jgk mkn itik.mcm scary jer..heee..

faizal mohd said...

lah! macam ayam jugak. kepala pi buang. kaki tu tak sedap kot. HAHA

Serigala Maroon said...

izaFiza: sama la ... x pernah makan itik huhu,


pejai: geli, geli, geli .. hahahha