" Dan di antara tanda-tanda yang membuktikan kekuasaanNya dan rahmatNya, bahawa Ia menciptakan untuk kamu (wahai kaum lelaki), isteri-isteri dari jenis kamu sendiri, supaya kamu bersenang hati dan hidup mesra dengannya, dan dijadikanNya di antara kamu (suami isteri) perasaan kasih sayang dan belas kasihan. Sesungguhnya yang demikian itu mengandungi keterangan-keterangan (yang menimbulkan kesedaran) bagi orang-orang yang berfikir. " (Surah Ar-Rum : 21)

Daisypath - Anniversary

Monday, December 5, 2011

9 Tahun - Masih Simpan

ehem ... ehem ...
selamat pagi semuaaaaa ...
jam sekarang menunjukkan pukul 2.35 pagi ...
cuaca sangat sejuk ...
baru lepas hujan yg sangat lebat ...
mata belum ngantok lagi ...
so, pejam mata pun tak guna jugak ..
sebab xbleh lelap ...
maka nya ... terhupdate la entry nih ... =)

okeh, menatang mende 9 tahun masih simpan tu?
tahun 2002 punye itam ...
lama tuh simpan ...
nak tahu apa?
jeng3 ...
jum tengok gambar ...




*executive pad*
ini pebret .. selain pada ni cik rai x suka ..
ni la dok guna buat nota masa SPM dulu tahun 2002
masih simpan tau ...
macam2 nota ada ..
nota BM, BI, Sejarah etc ...
gabung kan semua nya ...
tabiat cik rai ...
suka wt garisan panjang menegak in 1 sheet ...
then tulis la dengan tulisan yg sekecil mungkin ...
xde la banayak makan ruang untuk menulis kan ..
hihihihi =)


*cover belakang*
tak menahan uolls ...
dulu masa sekolah memang suka tulis lirik kat buku nota ...
kat meja tulis pun ada tulis gak ...
hahaha ..
tak semenggah betOl ...


*nota matematik*
ni plak nota math ... koyak kertas dari buku tulis yang dah tak guna tu, kumpul kan ikut tebal mana yg uolls suka.
pastu stapler je kat tepi.


*serabut gila jawab exam math*

*tudia ... add math*
nota cikgu saufi ni ...

*yeah .. nampak disitu tulisan cikgu saufi*
(tulisan pen merah)
cikgu saufi satu-satu nya cikgu yg panggil cik rai dengan nama "raihana"
cikgu lain sume panggil "farah"
ayat febret dia .. "hah raihana! apa lagi yg awak x paham?"

*prinsip akaun*

uolls nak tau tak ...
cik rai masih simpan kertas soalan SPM Prinsip Akaun 2002.
sekali dengan Buku Tunai & Lejar yg digunakan masa SPM dulu ..
hahahaha ..



tetiba je terjumpa mende alah ni sume ...
sume nya tersimpan rapi dalam 1 fail ..
tapiiiiiiiiiiiiiiii ..sume nya nak buang dah esok ...
sebab nak kemas sume almari yg ada kat bilik belakang tuuu
nak kosong kan bilik tuuuuuuu
bilik tu untuk bilik tuttttttttttttttt
hihihihi .. =)




sekian ...


p/s: terkenang zaman persekolahan













2 comments:

faizal mohd said...

bilik tuuutttt tu ape? amboi..amboi..amboi... HAHA

Reena Kamarudin said...

nak muntah aku tengok nota math tu. hahahah.
dasar tak suka math betol