" Dan di antara tanda-tanda yang membuktikan kekuasaanNya dan rahmatNya, bahawa Ia menciptakan untuk kamu (wahai kaum lelaki), isteri-isteri dari jenis kamu sendiri, supaya kamu bersenang hati dan hidup mesra dengannya, dan dijadikanNya di antara kamu (suami isteri) perasaan kasih sayang dan belas kasihan. Sesungguhnya yang demikian itu mengandungi keterangan-keterangan (yang menimbulkan kesedaran) bagi orang-orang yang berfikir. " (Surah Ar-Rum : 21)

Daisypath - Anniversary

Friday, December 9, 2011

saje-saje je ni

ehem ... ehem ...
mata pedih woooo...
kena kipas ..
eh cam teruk je kena kipas???
kena angin kipas la ... hahaha

okeh, xmo ngada2 merepek panjang2 ..
jum tgok gambar ...


*bila banyak baju yang dah xnak pakai, longgok kan je cam ni*
pastu mungkin akan jadi kain buruk
kan dh nak kenduri .. kan? kan?
mesti nak pakai bnyk kain utk lap pinggan
(kenduri nt pakai pinggan kaca)
turun-temurun punya ..
so, better simpan baju-baju ni wt harta kain buruk
hahahha


*tengok*
bilik dh clear ...
xde dah almari lama, periuk & kawah bagai ..

*mesin rumput pun ada*


dan last skali
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

tadaaaaaaaaaaaa

ingat kau sorang je boleh upload gambar durian ni PEJAI???
hahahah ...
jemput tengok yea semua =)




p/s: tak sabar nya nak beli set bilik tidur baru .. huhuhu



2 comments:

faizal mohd said...

HAHA. Jeles oh!!! yg depan kuning2 tu mesti sedap. yg coklat sebelah kanan tu macam pahit je. :p

Serigala Maroon said...

yeahh, yg depan kuning tu sangatttt sedap.
yg kiri belakang, ijau tu, tawar hebeh.
yg kanan coklat tu, sedap gak tp isi nipis =)

pastu td ada org kasi lagi 4 biji ...
kupas isi durian, then tumbuk cili padi + garam pastu gaul dgn isi durian td ... sangatttt sedap oh makan dgn nasi huhu