" Dan di antara tanda-tanda yang membuktikan kekuasaanNya dan rahmatNya, bahawa Ia menciptakan untuk kamu (wahai kaum lelaki), isteri-isteri dari jenis kamu sendiri, supaya kamu bersenang hati dan hidup mesra dengannya, dan dijadikanNya di antara kamu (suami isteri) perasaan kasih sayang dan belas kasihan. Sesungguhnya yang demikian itu mengandungi keterangan-keterangan (yang menimbulkan kesedaran) bagi orang-orang yang berfikir. " (Surah Ar-Rum : 21)

Daisypath - Anniversary

Saturday, December 24, 2011

Teaser - MUA cik rai

ehem ... ehem ...
selamat ber-hujung minggu semua ...

macam biasa, short & quick entry ...

Teaser MUA cik rai ...

lets cekkidaud =)



*sebelum & selepas*
belum siap sepenuhnya ...
lipstick x pakai lagi tuuu ...


*make up done*

NEXT ...
*
*
*
*
*
*
*
*
*

*hair do*

and DONE!!!

next ... ni plak isteri pada kawan baik cik rai untuk majis bertandang mereka ..
MUA yg sama jugak mekap ..






nak tau siapa MUA pilihan cik rai???

*FARAH EMA*

tak lain tak bukan ...
adik sendiri ...
adik cik rai free lance MUA ...
setakat ni, alhamdulillah ...
ada juga rezeki .. berkat usaha dia ...
so, kalau tanya cik rai MUA mana best?
tapi nak mampu nak hire beliau ..
so, since adik sendiri dah jadi MUA, buat apa nak pergi cari yang ber-bayar???
hahahaha ...


ok, bye ...

8 comments:

Cik Azizah said...

wah best lah rai..adik sendiri leh jadi MUA..jimat2..

Serigala Maroon said...

cik azizah: yeah! jimat 1 perkara =)

Izyan Helmi said...

jimat satu hal. lagi satu xyah nak risau mua sampai lambat ke ape :)

Serigala Maroon said...

izyan helmi: yeah! dats true =)

~misshuny~ said...

dah follow awak..=)..thanks for visiting me..=)

Serigala Maroon said...

misshunny: most welcome

anaztasias nora aira said...

Alhamdullilah kurang belanja xpayah pk2 dah kan. good !

Serigala Maroon said...

nora: yup, hihihi ... free of charge