" Dan di antara tanda-tanda yang membuktikan kekuasaanNya dan rahmatNya, bahawa Ia menciptakan untuk kamu (wahai kaum lelaki), isteri-isteri dari jenis kamu sendiri, supaya kamu bersenang hati dan hidup mesra dengannya, dan dijadikanNya di antara kamu (suami isteri) perasaan kasih sayang dan belas kasihan. Sesungguhnya yang demikian itu mengandungi keterangan-keterangan (yang menimbulkan kesedaran) bagi orang-orang yang berfikir. " (Surah Ar-Rum : 21)

Daisypath - Anniversary

Sunday, April 24, 2011

Style ...

ehem ... ehem ...
post kali ni saje je ...
xtau nk wt ape kat umah ni sorg2 ...
sambil2 dengar FunkerFm, sambil2 tgok gambar ...
terjumpe plak gambar2 pengantin .. hehe
ok, cube tgok gambar2 kat bawah ni ...

ini serina ... anak chef wan ...
cik rai teruje dgn gaya die pegang bunga tangan tu ...
naisssssssssss kan??? hehehe ...
tingin plak nk pegang dgn gaya mcm tu ...
pendapat cik rai, kalau pegang dgn gaya yg mcm tu sgt2 la naisssss nye
sebab ...
akan manik2 baju yg kat tgh2 badan x akan terlindung ...
bukan ke naissssssss tu ...
selalu nye org pgg bunga tangan kat tengah2 ...
itu akan melindungkan style baju si pengantin perempuan ...
x gitu? heheh
td tgok nona pun sama ...
pengantin perempuan tu pegang bunga tangan di sisi ...
pas2 mase nak naik tangga ke pelamin, si pengantin lelaki pegang tangan pengantin perempuan dgn sytle mcm nak ajak menari ...
wahhhh ... naissssssssss lg ...
cik rai suke!!!!!!!!
\O/ \O/ \O/ \O /\O/


ni lg 1 cik rai teruje ...
cube tgok baju pengantin tu ...
naisssssssss kan??
songket tuuuuuu ....
die design kot dr kain songket ...
oh, sangat chantek!!!!!!
i likeeeeeeeeeee ....
nak baju mcm ni la ...
nak kaler ijau lumut bleh? heheh
ok, nt kite try search yea ...
heheh ...

No comments: