" Dan di antara tanda-tanda yang membuktikan kekuasaanNya dan rahmatNya, bahawa Ia menciptakan untuk kamu (wahai kaum lelaki), isteri-isteri dari jenis kamu sendiri, supaya kamu bersenang hati dan hidup mesra dengannya, dan dijadikanNya di antara kamu (suami isteri) perasaan kasih sayang dan belas kasihan. Sesungguhnya yang demikian itu mengandungi keterangan-keterangan (yang menimbulkan kesedaran) bagi orang-orang yang berfikir. " (Surah Ar-Rum : 21)

Daisypath - Anniversary

Tuesday, June 21, 2011

Fuck Them!!!

woiitttttt ...
wat de fak!!!
shit sungguh gambar nih ...
ce tengok, ce tengok ...



uolls sume ingat lagi entry cik rai pasal siti nurhaliza & selebriti lain join askar wataniah?
kalau x ingat, KLIK SINI untuk baca entry ...

tengok la gambar tu ...
sangat shit hokay!
siap pakai heels bagai ...
yg aizat plak pakai jeans ...
cik rai dah perasan kat entry sebelum ni, nape aizat pakai jeans ...
tp x sangka plak gambar full nye, dorg pakai heels ...
memang kokap la diorang neh ...
rendam guling-guling dalam lumpur baru tau!

gambar di atas bukan tatatertib berpakaian uniform ...
ini telah mencemarkan maruah Tentera Darat, lagi-lagi Angkatan Tentera Malaysia ...
eh, kamon la ...

wahai semua warga negara Malaysia, tak kira ATM atau awam ...
dah tak ingat ke kisah Bukit Jenalik?
sebab senang nak pakai uniform lah terjadi nye tragedi tu ...
korang ingat mudah ke nak pakai uniform?
berdaulat sangat ke artis-artis ni?

nak glamer lebih tapi MEMALUKAN ATM ...


ggrrrrrrrrrrr ....

1 comment:

fAizAl_85 said...

yg badan besar tu anak zahid hamidi kan? dye pon xtau etika ke? walhal anak menteri pertahanan..adoyai..

dulu masa PKBM kat sekolah, coach pernah cakap ''kalau saya nampak awak pakai baju kadet kat bandar, saya suruh awak bogel je kat situ trus''. Huhu. tak brani nak pakai sebarangan. :)